Voor al uw vragen

Heeft u een klacht of bent u het ergens niet mee eens? Dat vinden we erg jammer, want wij worden namelijk blij van tevreden klanten. Zou u contact met ons op willen nemen? Dan kijken we hoe we de klacht kunnen oplossen. We zijn voortdurend bezig om onze service nog verder te verbeteren. We vinden het dan ook belangrijk om naar u te luisteren.

Een klacht doorgeven

We raden u aan om uw bestelling onmiddellijk na ontvangst te controleren. Heeft u een klacht over een product, levering, bestelproces of iets anders?

Laat het ons weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@prijstechnisch.com. U mag uw klacht ook schriftelijk doorgeven via ons postadres:

Fisherman Online B.V.
Vang 16
4661 TX Halsteren
Nederland
KvK nummer: 69249229
BTW nummer: NL857801740B01
E-mail: klantenservice@prijstechnisch.com

Zou u zo vriendelijk willen zijn om de klacht en de oorzaak (indien bekend) te omschrijven? Bij schade verzoeken we u om uw contactgegevens, het bestelnummer en foto’s van de schade mee te sturen. We sturen u een ontvangstbevestiging en u krijgt binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Zoals gezegd worden we blij van tevreden klanten. We proberen uw klacht dan ook zo snel mogelijk op te lossen.