Veel gestelde vragen

We krijgen regelmatig vragen. De antwoorden op de vragen die het meest gesteld worden vindt u hieronder. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe kan ik bestellen?

  • U plaatst bestellingen via onze webshop. Daarnaast mag u uw bestelling ook via de e-mail doorgeven.

Wat zijn de openingstijden?

  • In onze webwinkel plaatst u 24 uur per dag, 7 dagen per week uw bestellingen.
  • Onze klantenservice is geopend op de volgende tijden : maandag t/m vrijdag: 10:00 – 16:30 uur

Wat zijn de verzendkosten?

  • De verzendkosten in Nederland en Belgie zijn voor een pakket onder de 30 kilogram €6,95 en voor een pakket zwaarder dan 30 kilogram met een ongelimiteerd gewicht €29,95 (België €39,95)

Bezorgd Centurius.nl ook buiten Nederland en België?

  • Ja, buiten Nederland en België worden er wel verzendkosten in rekening gebracht. Op de bestelpagina krijgt u te zien wat de verzendkosten zijn voor uw adres buiten Nederland of België.

Wat zijn de betalingsmethoden bij Centurius.nl?

Op Centurius.nl kunt u op verschillende manieren betalen:

  • iDeal
  • Bancontact/Mister Cash
  • Vooruitbetaling per bank
  • PayPal (ook PayPal Express)
  • Creditcard

Wat is de levertijd?

  • Als wij uw bestelling en betaling voor 20:00 uur ontvangen, wordt uw bestelling in de meeste gevallen binnen 1 werkdag bezorgd op afleveradressen in Nederland en België. We houden u via e-mail op de hoogte van de levering. Bestelt u na 16.30 uur of in het weekend, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Kan mijn bestelling op een ander adres worden bezorgd?

  • We versturen uw pakket binnen Nederland en België naar het adres dat u opgeeft bij uw bestelling. Tijdens het bestelproces kunt u een ander afleveradres opgeven.

Is telefonisch bestellen mogelijk?

  • Vanaf 2016 is telefonisch bestellen niet meer mogelijk, wel kunt u uw bestelling doorgeven via de mail doorgeven Een medewerker zal u dan verder helpen.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

  • U vindt onze algemene voorwaarden op de site.

Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?

  • Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden? Stel uw vraag per email of chat met ons tijdens de openingstijden. Wij beantwoorden uw vragen graag.

Wat is het retouradres voor het retourneren van mijn bestelling?

Ons retouradres is:

Centurius B.V.
Vang 16
4661 TX Halsteren
Nederland

Zorg dat er altijd een retoruformulier met uw gegevens in het retourpakket zit zodat wij kunnen vaststellen van wie het pakket afkomstig is.